Please Help Save Sylvester!
I took him to our local veterinary clinic, where I was advised after x-rays, that he was retaining fluid in his chest cavity. When the fluid was analyzed, it was determined that Sylvester had the dreaded disease, feline lymphoma, cancer of the lymphocyte cells.
I was devastated. Sylvester is estimated to be only 2 years old, and he has been stricken with a disease that normally effects much older cats.
Sylvester is a patient at the Lake Station Pet Clinic, in Lake Station, Indiana. His primary veterinarian is Dr. Cooper. As any pet parent will tell you, veterinary fees can be extremely cost prohibitive, even for the employed. The fees are impossible for those who are unemployed, as I am at present.
- Sly’s current bill is $313.00.That included his initial exam, x-rays, lab work, fluid draining, shots, antibiotics and other medications.
- He requires an ultra sound. That cost is $335.00.
- Surgery and subsequent treatments such as chemotherapy, are upward of$1000.00.
- The cost of Sly’s aftercare can’t be determined at this point. However, he will most likely require life-long medications, a special diet, and regular check-ups.
CLICK HERE to visit Sylvester’s indiegogo page for more information and to donate.
(Submitted by bad-kitty5113)
princesouffleがanimalrescuenetworkからリブログして、コメントを追加しました:
:
princesouffleがこの投稿を「スキ!」と言っています
animalrescuenetworkがsugarcookieprincessからリブログして、コメントを追加しました:
:
xmissanthropex-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
tutti-tofuttiがこの投稿を「スキ!」と言っています the-master-bakerがこの投稿を「スキ!」と言っています
theimperviousnovelistがbisexualgendryasからリブログして、コメントを追加しました:
:
theimperviousnovelistがこの投稿を「スキ!」と言っています
anjujagaimoがbisexualgendryasからリブログして、コメントを追加しました:
:
explicit-moralsがhes-a-pussy-superstar-blogからリブログしました
coralsinger-blogがhes-a-pussy-superstar-blogからリブログしました
coralsinger-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
polishdollがpolishdollからリブログして、コメントを追加しました:
:
laughing-bauboがvioletoharaからリブログして、コメントを追加しました:
:
violetoharaがbisexualgendryasからリブログして、コメントを追加しました:
:
violetoharaがこの投稿を「スキ!」と言っています
thelasttacticianがbisexualgendryasからリブログして、コメントを追加しました: :
ezsemがこの投稿を「スキ!」と言っています

