I did not make the art designs I only made the background the art designs belong to MissJediflip. Check her artwork out. Her style is super awesome!
Website- DA - Facebook - Tumblr - Storenvy
Hey guys this is a new skin that I got from GelaSkins.com. It’s a really cool site where you can make skins for your 3ds, Xbox 360, Laptops, Iphone and ETC. It’s really easy to customize your skins. Mine looks a bit simple because it was my first time using it. If you guys want to get or make some cool skins check out this website.
Pros: The skin is smooth and glossy and it’s easy to take it off. It wont leave any residue.Cons: The only con that I have is that it can take awhile for you to get your item. And you don’t get a tracking number when you order it. Other then that I love how the skin turned out.
Next time I’m making uincorns… >_> <_<
*Edit* I forgot to add that I did ask for permission to use Miss Jediflip’s artwork. She was cool with it! :D☆ Another super kawaii 3DS featuring my original art! So exciting, and it’s so beautiful! ♡ The colors are simply perfect ☆ ♡
Such big thanks to i-jojobutts for using my art to design this cutie!
It’s so cool having someone who really enjoys your art a lot, makes what I do totally worth it!☆♡☆♡☆♡☆
lolzbyebyeがこの投稿を「スキ!」と言っています ichigogogogo-movedがこの投稿を「スキ!」と言っています
cheynebowがこの投稿を「スキ!」と言っています
poze-laceenがこの投稿を「スキ!」と言っています
rvxseulgiがこの投稿を「スキ!」と言っています
drrobotnikbotがmissjediflipからリブログしました
hellomickyがこの投稿を「スキ!」と言っています
mynameis-uhmがこの投稿を「スキ!」と言っています
karithinaがmissjediflipからリブログしました
karithinaがこの投稿を「スキ!」と言っています
chicknstrippersがこの投稿を「スキ!」と言っています shitwecantaffordがcultdoeからリブログしました
plantbites-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
shayminsaladがこの投稿を「スキ!」と言っています
llttlemermaidがこの投稿を「スキ!」と言っています
harmonious-platitudes-blogがno-sorryからリブログしました
harmonious-platitudes-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
ragingsagittariusがこの投稿を「スキ!」と言っています
dracomidnightがこの投稿を「スキ!」と言っています
i-cant-floatがno-sorryからリブログしました
i-cant-floatがこの投稿を「スキ!」と言っています
tiny-mageがこの投稿を「スキ!」と言っています
m-mikasaがこの投稿を「スキ!」と言っています
please-stop-being-a-bullshitterがこの投稿を「スキ!」と言っています
otakuhqがこの投稿を「スキ!」と言っています
shycupidがこの投稿を「スキ!」と言っています
behejxusinqがこの投稿を「スキ!」と言っています
technopagan666がこの投稿を「スキ!」と言っています
sick-rat-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています jaehwans-aegyoがこの投稿を「スキ!」と言っています
lucifloraがこの投稿を「スキ!」と言っています
astra-novaaがこの投稿を「スキ!」と言っています

